روش‌های آسان برای بهبود وب سایت خود
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
روش‌های آسان برای بهبود وب سایت خود
پنج شنبه 1 آبان 1399 ساعت 1:57 | بازدید : 28 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

روش‌های آسان برای بهبود وب سایت خود

فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم توافق کنیم: وب سایت بخش مهمی از یک کسب‌وکار است. و اگر به این علامت بستگی نداشته باشد، نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. خبر خوب این است که روش‌های سریعی برای بهبود وب سایت شما وجود دارد.

با گفتن این مطلب، ایجاد یک وب سایت عالی در یک روند عملاً غیرممکن است، بنابراین حتی اگر در حال حاضر خوب نباشد، دیگر نیازی نیست نگران باشید که این کار را در نهایت انجام دهید.

مهم‌ترین هدف وب سایت شما این است که به مردم اجازه دهید بدانند شما در چه کاری خوب هستید و همزمان ترافیک کافی دریافت می‌کنید و باعث می‌شود که مشتریان به اندازه کافی به مشتریان تبدیل شوند.

اگر در دادن نصیحت خوب و مفید خوب هستید، افراد بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد. اما اول باید به آن‌ها نشان دهید که در واقع در چیزی که ادعا می‌کنید خوب هستید، خوب هستید. وب سایت شما به مردم بینشی در مورد کار شما می‌دهد؛ شما قطعاً به آن نیاز دارید تا به درستی بیان کنید که می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا زندگی خود را آسان‌تر کنند.

در اینجا برخی از چیزهایی وجود دارند که شما باید توجه خود را معطوف به هنگام آغاز سفر کنید تا وب سایت شما را شگفت‌انگیز کند. پس بیایید ۷ روش ساده را برای بهبود وب سایت خود انتخاب کنیم.

۱. سهولت استفاده

به این فکر کنید که وب سایت شما چگونه به نظر می‌رسد. وب سایت شما باید به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد. مطمئن شوید که هر بازدیدکننده می‌تواند هر چیزی که آن‌ها به دنبال آن هستند را بدون دردسر پیدا کند. از فونت‌های بسیار دراماتیک استفاده نکنید و تصویر - مهارت و ظرافت بسیار زیاد است. همچنین، مرور از طریق وب سایت شما باید یک تکه کیک برای بازدیدکنندگان شما باشد و نه بازی پوست و پوست. آن‌ها باید قادر به یافتن هر چیزی باشند که به دنبال راحتی باشد و یا دیگران را پیدا کنند تا آنچه را که می‌خواهند به دست آورند.

۲. محتوای Scannable

البته، شما به مطالب قانع‌کننده نیاز دارید تا مخاطبین خود را درگیر کنید، اما فراموش نکنید که خوانندگان آنلاین scanners هستند. که باعث می‌شود واقعاً مهم باشد که محتوای خود را به راحتی هضم و هضم کند. از پاراگراف‌های طولانی و متراکم اجتناب کنید. این موضوع را به روشنی بیان کنید. تبلیغ خود را ببرید. از فشنگ، subheads توصیفی و جملات کوتاه استفاده کنید. وید jargons را بیرون آورد. و از همه مهم‌تر، هدف تبدیل scanners به خوانندگان واقعی است.

۳. تماس بگیرید تا عمل کنید

تماس با دکمه‌های اقدام همانند ملزومات برهنه وب سایت‌ها هستند. آن‌ها باید صاف و راست باشند تا هر بازدیدکننده می‌تواند آن‌ها را تشخیص دهد. آن نباید مانند جستجوی گنج برای افرادی باشد که ممکن است بخواهند با کسب‌وکار شما در سطح بعدی ارتباط برقرار کنند.

نکته بعدی که باید از آن مراقبت کنید این است که چگونه این دکمه‌ها می‌توانند از استفاده واقعی برای بازدید کنندگان استفاده کنند. شما باید راه‌هایی پیدا کنید که عملاً به بازدیدکنندگان کمک کند. آیا آن‌ها به حل مساله نیاز دارند؟ آیا آن‌ها به اطلاعات بیشتر نیاز دارند؟ کمک به آن‌ها برای آشنایی بیشتر با کارتان مهم است. با جستجوی منصفانه، ساده و زیرکانه نگه دارید.

۴. حضور اجتماعی

فراهم کردن ارتباط با صفحات وب سایت‌های ارتباط جمعی شما در سکوهای مختلف عالی و حتی ضروری است. فقط سعی کنید آن را به صورت کسی که از وب سایت شما دیدن می‌کند نکنید. آن‌ها نباید احساس اجبار کنند که صفحات وب سایت‌های ارتباط جمعی شما را دنبال کنند، آن‌ها فقط باید بدانند که این گزینه را دارند.

۵. رفتار دوستانه

این یک جزئیات بسیار کوچک است که می‌تواند به شما کمک کند و یا می‌تواند شما را به دردسر بیاندازد. تعداد زیادی از مردم روز خود را ترک می‌کنند و در واقع کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ خود را باز می‌کنند. بنابراین، اگر وب سایت شما به خوبی روی دستگاه‌های تلفن همراه کار نمی‌کند، بهتر است زودتر آن را اصلاح کنید. تعمیر مشکلات آهسته و پرداختن به مسائل اصلی مثل این که چگونه نسخه موبایل می‌تواند استفاده فوری از بازدیدکنندگان داشته باشد قطعاً بر خط پایین شما تاثیر خواهد گذاشت.

۶. تست و تعمیر

با گذشت زمان ممکن است احساس کنید که کار خوبی را با وب سایت خود انجام داده‌اید و پاسخ مورد انتظار را دریافت خواهید کرد. آفرین به تو! اما اگر نمی‌خواهید معتبر شوید، از آزمون زمان به زمان دوری نکنید. تست A / B بهترین روش برای شناسایی مسایل مربوط به عملکرد است.

چیز دیگری که ممکن است به توجه شما نیاز داشته باشد به روز رسانی داده‌ها درباره پیوندهای مختلف شما است. اطلاعات previous می‌تواند آسیب زیادی به شما وارد کند؛ شما نمی‌خواهید traffic را گمراه کنید.

علاوه بر آن, وب سایت خود را برای پیوندهای شکسته از زمان تا زمانی که می‌توانند به طور قابل‌توجهی تجربه کاربر را تحت‌تاثیر قرار دهند, بررسی کنید.

حالت دوستانه موتور جستجو

احتمالاً می‌توانید مقدار زیادی از مطالب را برای وب سایت خود نوشته‌اید, اما اگر بینندگان شما بتوانند شما را در موتورهای جستجو مانند google, بینگ و یاهو پیدا کنند, هیچ ارزشی نخواهد داشت. و search engine optimization تنها در مورد کلمات کلیدی, برچسب‌های متا و alt وجود ندارد. استراتژی seo بسیار مهم است اگر می‌خواهید توسط افراد مناسب پیدا کنید.

نتیجه‌گیری

این کلیشه‌ای است اما درست است: شما با کمک به بازدیدکنندگان وب سایت خود به خود کمک می‌کنید. با استفاده از تکنیک‌های ذکر شده بالا و راه‌های بهبود وب سایت تان, شما احتمالاً وب سایت خود را نه تنها جذاب بلکه ارزشمندتر نیز می‌کنید. همچنین می‌توانید ترافیک بیشتری را رانندگی کنید و آن ترافیک را تغییر دهید.

باب

عکس از ویکی لیکس

پست‌های مرتبط



ورود به بازار یا فروش خارجی - چه چیزی برای b2b بهتر است?

صاحبین کسب‌وکار b2b می‌خواهند بدانند چه چیزی بیشتر از چه چیزی است. پاسخ, و منابع ارزشمند b2b را در این مقایسه بگیرید.

چگونه استراتژی بازاریابی b2b خود را برای زمان‌های نامطمئن تطبیق دهید

انطباق بسیار مهم است. استراتژی بازاریابی b2b شما در طول مسیر یابی به جلو از رقابت.

 

.

چگونه یک استراتژی بازاریابی B۲B از سطح زمین بسازیم

راهنمای نهایی را بیابید که چطور یک استراتژی بازاریابی B۲B را از روی زمین بسازید. این تنها راهنما است که شما برای آسان کردن کار به آن نیاز خواهید داشت.

SeeResponse یک آژانس بازاریابی B۲B و یک شریک HubSpot است که طیف وسیعی از خدمات بازاریابی را از طریق تیم بازاریابی و متخصصان تولید تقاضا ارائه می‌دهد. تمرکز ما بر کمک به شرکت‌های نوپا و شرکت‌های بزرگ‌تر از طریق ترکیبی از استراتژی، بازاریابی ایمیلی، تولید تقاضا و اتوماسیون بازاریابی است.

با امضای up برای e-newsletter به روز رسانی‌های خود را به روز رسانی کنید.

https://www.seeresponse.com/blog/7-easy-ways-to-improve-your-website/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 379
:: بازدید سال : 552
:: بازدید کلی : 762